Podpisuje elektronicznie
Pomysł wykorzystania Internetu do skutecznego, bezproblemowego i bezpiecznego przekazania danych w postaci dokumentów elektronicznych, jeszcze śmielej wdziera się do najrozmaitszych form życia gospodarczego i społecznego.
Dlaczego podpis elektroniczny jest tak popularny?
Lista spraw urzędowych do załatwienia przez Internet stale się wydłuża. Podpis elektroniczny to przede wszystkim ogromna wygoda i oszczędność czasu, co w dziale księgowości jest dużym atutem. Przy jego użyciu możesz sygnować kluczowe dokumenty i zeznania przekazywane np. do ZUS-u czy Urzędu Skarbowego, faktury oraz wnioski urzędowe. To wszystko bez wstawania zza biurka. Warto podkreślić, że podpis elektroniczny jest bezpieczny i wiarygodny. Gdy podpisujemy dokumenty e-podpisem, nabierają one analogicznej mocy prawnej do tych, sygnowanych własnoręcznie. Po co więc marnować czas na stanie w urzędowych kolejkach, kiedy możemy sprawę załatwić przez Internet.
Bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu to nic innego jak Twój podpis w wirtualnym świecie. Sporządzony zgodnie z najnowszymi technologiami na specjalistycznych urządzeniach. Wyłączny osobisty klucz zapisany na zaszyfrowanej karcie, jest jedynym w swoim rodzaju, nie do sfałszowania.