Coraz więcej osób decyduje się na wyrobienie podpisu elektronicznego, ponieważ pozwala to na załatwienie wielu spraw za pomocą Internetu. Podpis elektroniczny ma charakter odpowiednika sygnatury własnoręcznej. Wykorzystuje się go podczas zawierania umów i podpisywaniu dokumentów posiadających tzw. moc prawną.

Nasze biuro oferuje pomoc w zakresie uzyskania podpisu elektronicznego. Swoją ofertę staramy się dopasować indywidualnie do zgłaszających się do nas Klientów.

W jaki sposób wyrobić e-podpis?

  • zakup w naszym biurze odpowiedniego zestawu do e-podpisu
  • aktywacja podpisu elektronicznego z pomocą naszych ekspertów
  • pobranie certyfikatu

Oferujemy sprzedaż i aktywację podpisów w trybie stacjonarnym lub całkowicie zdalnie. W ofercie dostępna również wysyłkowa sprzedaż e-podpisów.

Najkorzystniejszą opcją jest skorzystanie z pomocy specjalistów naszego biura, którzy w imieniu Klienta dopełnią formalności umożliwiających posługiwanie się e-podpisem.

Nasi Klienci mogą skorzystać z opcji PAPERLESS, która umożliwia dopełnienie formalności związanych z wyrobieniem e-podpisu bez konieczności podpisywania dokumentów w formie papierowej oraz z możliwością podpisywania dokumentów na tablecie i automatycznego przesłania ich do CERTUM.

U nas cała procedura trwa 30 minut, więc możesz w krótkim czasie rozpocząć posługiwanie się podpisem elektronicznym.