Założenie e-podpisu – czy warto skorzystać z pomocy?
Coraz więcej osób poznaje korzyści z posługiwania się podpisem elektronicznym. Możliwość sprawniejszej komunikacji z urzędami, sądami oraz w relacjach biznesowych sprawia, że e-podpis z każdym dniem rośnie na popularności.
Podpis elektroniczny weryfikowany jest za pomocą certyfikatu kwalifikowanego. Zostaje złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego.
Warto podkreślić, że e-podpis ma taką samą moc prawną jak podpis złożony własnoręcznie.
Dlaczego warto?
– możliwość załatwiania spraw urzędowych, biznesowych, cywilno-prawnych za pośrednictwem Internetu oraz skrócenie czasu ich realizacji,
– zabezpieczenie podpisanych dokumentów elektronicznych przed zmianami przez osoby nieupoważnione,
– dostępność urzędów elektronicznych online przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.
W jaki sposób założyć podpis elektroniczny?
Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług doświadczonych specjalistów, którzy w krótkim czasie dopełnią wszelkich formalności.