Elektroniczny podpis zyskuje coraz większą popularnością przede wszystkim ze względu na wygodę, jaką oferuje. Każdy przedsiębiorca bowiem marzy, aby załatwiać wszystkie sprawy urzędowe bez konieczności wyczekiwania w kolejce na swoją kolej. Posiadając e-podpis zaoszczędzisz czas, który w innym przypadku spędzałoby się w kolejkach w urzędzie. Osoby, które mają mniejszy kontakt z urzędami np. prowadzą mniejsze firmy i nie mają powodów dla których musieliby wybrać bezpieczny podpis elektroniczny. Do złożenia dokumentów mogą posłużyć się bezpłatnym e-podpisem.

Warto jednak zdecydować się na założenie chociażby bezpłatnego e-podpisu, który umożliwiłby załatwienie spraw w zaciszu domowym i wysłanie wszystkich wniosków drogą elektroniczną.

Podpis elektroniczny wykorzystywany jest w szczególności do:

  • składania e-deklaracji ZUS,
  • składania e-deklaracji podatkowych,
  • podpisania umów,
  • podpisania faktur elektronicznych,
  • składania ofert na przetargach,
  • składania dokumentów do urzędów.

Zostaw Komentarz